x

Онгоцны I, II нисгэгчид өөр өөр хоол иддэгийг мэдэх үү?

Ийм зарчим олон нисэх компаниудад мөрдөгдөж байдаг. Нислэгийн үеэр нисгэгчдийн хэн нэг нь хоолны хордлого авлаа гэхэд нөгөө нь онгоцоо жолоодож чаддаг байлгахаар ийм зарчмыг барьдаг ажээ.

Нислэгийн үеэр бороо нислэгт саад болох уу? Хөдөлгүүр нь бороонд яагаад унтардаггүй вэ?

Борооноор нисэхэд онгоцны хөдөлгүүр яагаад унтардаггүй тухай нисгэгчийн  яриаг сонирхоё.

 

Асуудал үнэн хэрэгтээ сонирхолтой ба энэ тухай зорчигдын нэг асуужээ.

 

Онгоцны тийрэлтэт хөдөлгүүр гэж  юу болохыг  та мэдэх үү?

Одоо түүний зүсмэл зургийг харцгаая!

 

Хөдөлгүүрийн өмнөд хэсгийн сэнс эргэлдэн өмнөх агаарыг нь “хаман” авна. Агаарын хэсэг нь  хажуугийн сувгаар дайран өнгөрдөг. Хөдөлгүүр дотор орж буй тэр агаарын 20 хувь нь  өндөр даралтын компрессорт ороод агаарын масс нь  хэдэн арав дахин  шахагдана. Шахагдсан агаар нь хэдэн зуун градус хүртэл халдаг.

 

Дараа нь тэр шаталтын камерт орон шатахууны  хольцтой холилдон асан дүрэлзэж градусаа мөн даралтаа  улам нэмэгдүүлнэ.

Дараа нь тэр зүйл бага даралтын компрессорт орно. Түлштэй агаарын  урсгал нь тэр компрессорыг  эргүүлэн дахин сэнсэнд  дамжуулна.

 

Хэрэв агаар үргэлж хуурай байсан бол бүх зүйлд сайн. Учир нь  хөдөлгүүр өөрөө өөрийн шаталтыг барьж байдаг ба тэнд нэмэлт свеча гэх асаагуур огт байхгүй. Дундаж хөдөлгүүр өөртөө секундад 900 орчим шоометрыг авдаг нь 297 килограмм/секунд гэсэн үг болно. Хангалтай их тоо юм. Хэрэв усан бороотой бол тэнд ямар их ус байгааг бодоод үз.

 

Учир нь агаарын хамт хөдөлгүүрт орсон ус нь компрессорт хэдэн зуун градус хүртэл халдаг учир  ууршина. Компрессорт тийм ажиллагаа явагддаг.

Чийг ердийн агаарыг бодвол  хэмжээгээр  хамаагүй их нэмэгдэнэ. Тиймээс бороотой үеийн нислэгээр хөдөлгүүрийн хүчин чадал нь ууршилтаас болон нэмэгддэг ба нэг ёсондоо ашигтай болж таарч байна.

 

Нэмэлтээр ус авах хөдөлгүүр бүтээгдсэн ба түүнийг цэргийн онгоцууд дээр туршин үзсэн гэдэг.

 

Шударгаар хэлбэл хүчтэй усан бороо нь  зарим хөдөлгүүрийн дөлийг унтраах аюул бий. Үүнээс гарах энгийн аргыг олон ашиглаж байгаа. Хөдөлгүүрт дотоод шаталтын хөдөлгүүрийнх шиг свеча  тавьжээ. Нисгэгч  бороо хүчтэй байна гэж үзвэл түүндээ свеча тодорхой хугацаагаар ажиллах дэглэмд шилжиж болдог аж. Үүгээр нислэгийн аюулгүй байдлыг хангадаг байна. Оч үсэргэх нь түлшний хольцыг шатаах 100 хувийн баталгаа болно. Сонирхолтой байгаа биз!

 

М.Цогт

iСанал болгох
АНХААРУУЛГА: Та сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээ зөрчсөн сэтгэгдэлийг админ устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэл (4)

  • Зочин (64.119.20.108)
    Ymr muu orchuuldinbe
    2020 оны 12 сарын 20 | Хариулах
  • Зочин (103.57.95.153)
    biznes bolgohvii
    2018 оны 09 сарын 06 | Хариулах
  • Зочин (139.5.216.142)
    AGAART HUNII AMTLAH MEDREHUI BUURDAG GEHDEE NISEHIIN HOOLNII AGUULAHIIG MAGTAAGUI SHUU
    2018 оны 09 сарын 03 | Хариулах
  • Зочин (139.5.216.142)
    USAN ONGOTS UUNTEI IJIL
    2018 оны 09 сарын 03 | Хариулах
iШинэ мэдээ
ХАЛЛОВЭЭН ба МОНГОЛЧУУД Өчигдөр 13 цаг 21 мин Монгол бахархлын өдөрт зориулсан үндэсний бөхийн барилдааны цахим бүртгэл эхэллээ Өчигдөр 12 цаг 17 мин МУГЖ Д.Алтанхуягийг ДБЭТ-ын захирлаар түр томиллоо Өчигдөр 12 цаг 12 мин Энэ л бидний тавилан юм бол парламент, Засгийн газрыг ч гэсэн нүхэн гэрт нүүлгэж оруулъя Өчигдөр 11 цаг 58 мин Дэлхийн хамгийн анхны нисэхийн компаниудын нэг татан буугдлаа Өчигдөр 11 цаг 01 мин Ажилдаа шаргуу хүний синдром юунд хүргэдэг вэ Өчигдөр 10 цаг 56 мин Исландын эдийн засаг өсч, ажлын дөрвөн өдөртэй болов Өчигдөр 10 цаг 50 мин Чингис хааны мэндэлсэн өдөр, Улс тунхагласны баяраар хилийн боомтууд амарна Өчигдөр 10 цаг 39 мин Үндэсний хиймэл дагуулын төсөлд зориулж 225,2 сая еврогийн зээл авна Өчигдөр 10 цаг 28 мин Хот, хөдөөг махны өртгийн сүлжээгээр холбох төслийн зөвлөлдөх уулзалт боллоо Өчигдөр 10 цаг 08 мин Гавьяат тамирчин С.Цэрэнчимэд Дэлхийн хошой мөнгөн медальтан болов Өчигдөр 10 цаг 03 мин Д.Цолмон: Цөмийн энергийн тухай хуульд тусгай АМНАТ-ийн хэмжээг УИХ шийддэг байхаар тусгасан Өчигдөр 10 цаг 00 мин Тавантолгой Түлш: 8000 орчим айл манай түлшийг түлэхгүй байна, арга хэмжээ авах хэрэгтэй Өчигдөр 09 цаг 54 мин П.Сайнзориг: 3-4 нүдтэй хурга, ишиг, тугал ярьсаар байгаад эдийн засгийн том төслүүдийг зогсоодог Өчигдөр 09 цаг 08 мин Ашиг сонирхлын зөрчилд хамаарах 81 гомдол, мэдээллийг хянан шалгав Өчигдөр 08 цаг 52 мин Энэтхэгийн хөрөнгийн зах зээл сүүлийн 25 жил тогтвортой өсч байна Өчигдөр 08 цаг 43 мин Сонгинохайрхан дүүргийн 20 дугаар хороонд хүүхдийн амбулаторийн эмнэлэг ашиглалтад орууллаа Өчигдөр 08 цаг 39 мин Улаанбаатарт өдөртөө 4 хэм дулаан Өчигдөр 08 цаг 35 мин ЧИЛИ: Гуравдагч ертөнцийн сайн, муу хосолсон хамгийн сонирхолтой жишээ Өчигдөр 08 цаг 24 мин Ерөнхий ассамблейн 26 дугаар чуулга уулзалтад оролцож байна Уржигдар 18 цаг 47 мин
iИх уншсан
Ж.Золжаргал: Өнөөдрийн эдийн засгийн буруу бүтцээр цаашаа яв... Хөгжлийн хөтөч Казахстан: Ардчилал нь сул ч ядууралгүй! Гадаад харилцааны нуман тулгуур ба “Стан-цэцэг” Трампын аврал ЧИЛИ: Гуравдагч ертөнцийн сайн, муу хосолсон хамгийн сонирхо... Д.Цолмон: Цөмийн энергийн тухай хуульд тусгай АМНАТ-ийн хэмж... Энэ л бидний тавилан юм бол парламент, Засгийн газрыг ч гэсэ... Монгол бахархлын өдөрт зориулсан үндэсний бөхийн барилдааны ... Дэлхийн хамгийн анхны нисэхийн компаниудын нэг татан буугдла... Шоон доторх цамхгийг Саудын Арабад босгоно Гавьяат тамирчин С.Цэрэнчимэд Дэлхийн хошой мөнгөн медальтан... Ц.Баатар: Казахстан нь газар зүйн байршил, түүхэн уламжлалын... DAILYMAIL “сэтгэл царцаасан” 2025 оны мэргэ төлгийг сануулав... ХАЛЛОВЭЭН ба МОНГОЛЧУУД Тавантолгой Түлш: 8000 орчим айл манай түлшийг түлэхгүй байн... Хүүхэд хахаж, амьсгал нь боогдсон үед ямар арга хэмжээ авах ... Big Loyalty хөтөлбөрийн азтанууд тодорсоор байна Исландын эдийн засаг өсч, ажлын дөрвөн өдөртэй болов Ажилдаа шаргуу хүний синдром юунд хүргэдэг вэ Японы эрх баригч нам  12 жилийн дараа анх удаагаа парламенты...
Top