Цар тахлын дараах хөөрөл гарч дэлхийн логистикийн салбар хэвийн байдалдаа орох дохиог өгч байна. Ийм дүгнэлтийг шинэ Brand Finance тайланд хийв.
“Brand Finance Logistics 25” чансааг 2024 онд үнэлгээ нь 2%-иар буусан ч $34,6 тэрбумаар үнэлүүлж байгаа UPS дахин толгойлжээ. Хоёрдугаарт нь америкийн логистик брэнд FedEx ($28,6 тэрбум), гуравт нь немецийн DHL ($12,2 тэрбум) тус тус оржээ.
Японы JR компани үнэлгээ нь 14%-иар унан $11,9 тэрбумтай байгаа мөн хүчтэйд оров. Компани AAA рейтинг авч брэндийн хүчин чадал нь (BSI) 100 онооны 86,9 хувийг авлаа.
Хятадын JINGDONG Logistics (JDL) хоёрдугаар бичигдэн $3,5 тэрбумаар үнэлүүлэв. Дараа нь MTR брэндийн хүчин чадлаар гуравт орон $3,5 тэрбумаар хөрөнгөжив.
Брендын үнэлгээний өсөлтөөр энэ жилд CPKC компани нэгд орсон ба түүний брэнд 28%-иар үнэтэй болов. Америкинй Door Dash 14%-иар үнээ нэмэгдүүлж, $4,3 тэрбумын хөрөнгөтэй болжээ. Францын dpd 10 %-иар өсөлтийг харуулан $3 тэрбумтай болоод гуравт орлоо.
Эх сурвалж: officelife.media